Veel gestelde vragen

Hulp nodig? Het volgende zou een oplossing moeten bieden voor de meeste problemen die je ondervindt.

Algemene hulp

Hoe werkt DatingBuzz Nederland?

DatingBuzz Nederland biedt je een veilige en anonieme manier om leuke mensen te vinden en om met hen te communiceren. In het kort: kies een gebruikersnaam (een schuilnaam of alias) en maak een profiel aan waarin je jezelf omschrijft en waarin je aangeeft naar wat voor persoon en type relatie je op zoek bent. Je kunt de profielen van anderen bekijken door de site te doorzoeken en zij kunnen op hun beurt ook jouw profiel zien. Wanneer je iemand ziet die jou interesseert, dan kan je via de site een bericht sturen naar zijn/haar gebruikersnaam. Dit bericht wordt naar hun email adres gestuurd vanuit jouw profiel. Je echte naam en email adres worden nooit getoond. Omgekeerd kan je ook berichten van andere leden ontvangen in je email inbox. Deze berichten komen vanuit hun gebruikersnaam, dus niet vanuit hun echt email adres; op die manier wordt de privacy van beide partijen beschermd. Wanneer je daar klaar voor bent, dan kan je de andere gebruiker je werkelijke contactgegevens sturen. We raden je aan onze richtlijnen voor veilig online daten te lezen.

Wat is het verschil tussen een lid en een abonnee?

Iedereen die een profiel aanmaakt is lid. Maar om bijvoorbeeld persoonlijk berichten te kunnen versturen, moet je een abonnement nemen.

Is het gratis? Of zit er een addertje onder het gras?

Lid worden is gratis. Leden kunnen de meeste onderdelen van de site gebruiken, inclusief het lezen van berichten van potentiële Matches. Gratis leden kunnen contact opnemen of antwoorden met OneLiners, maar alleen abonnees kunnen persoonlijke, zelfgeschreven berichten schrijven. Onze abonnementstarieven zijn heel voordelig, neem dus zeker een kijkje op de pagina Abonneren.

Waarom kan ik geen berichten versturen?

Om persoonlijke berichten te kunnen versturen moet je geabonneerd zijn. Op de pagina Abonneren vind je een overzicht van onze tarieven.

Wordt mijn privacy gerespecteerd?

Uiteraard! We geven jouw gegevens nooit aan andere leden of gebruiken jouw gegevens nooit voor andere doeleinden zonder jouw toestemming. Je vindt alle details in ons privacy beleid.

Wordt de inhoud gecensureerd?

Als stelregel niet. Maar we behouden ons wel het recht voor om ongepaste profielen te verbergen, te verwijderen of aan te passen. We behouden ons onder andere het recht voor om profielen te verwijderen wanneer ze:

  • Contactgegevens bevatten zoals email adressen, ICQ-nummers, telefoonnummers, adressen, enz.
  • Illegaal zijn, m.a.w.: jonger dan 18 jaar, of contact zoeken met personen jonger dan 18 jaar.
  • Racistische uitlatingen bevatten, of beledigend zijn voor andere groeperingen of religies.

Kijk onze gebruiksvoorwaarden na voor meer details.

Hoe kom ik op de begin pagina?

Klik op het DatingBuzz Nederland logo bovenaan de pagina om naar de begin pagina te gaan.

Login-hulp

Ik weet mijn login-gegevens niet meer. Hoe vind ik die terug?

Heel eenvoudig! Klik op Wachtwoord vergeten, te vinden net onder de aanmeldingsvakjes, vul het formulier in om een e-mail te ontvangen met daarin je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Als je lid bent geworden met je sociaal network account, klik dan op de bijhorende knop en meld je aan met je sociaal netwerk gegevens. Als je nog steeds problemen ervaart, neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn wachtwoord veranderen?

Ja. Klik op Profiel (bovenaan rechts op elke pagina). Ga naar de Accountgegevens pagina en volg de instructies voor het aanpassen van je profiel.

Hoe kan ik uitloggen?

Je kan je uitloggen vanop elke pagina op de site door te klikken op Profiel (bovenaan rechts op elke pagina) en dan op Uitloggen.

Profiel-hulp

Waarom moet ik een profiel aanmaken om de site te gebruiken?

Je kan de site doorzoeken zonder een profiel aan te maken. Om het volledige profiel van een lid te zien moet je echter zelf lid worden en een profiel aanmaken. Denk eraan, lid worden is gratis!

Moet ik betalen om een profiel te kunnen maken?

Nee. Om een profiel aan te maken moet je alleen gratis lid worden; het is enkel nodig om betalend lid te worden wanneer je berichten naar andere leden wilt sturen.

Hoe maak ik een profiel aan?

Als je nog geen lid bent, begin dan met gratis lid van DatingBuzz Nederland te worden. Wanneer je al lid bent, klik je gewoon op Profiel aanpassen.

Kan ik mijn gebruikersnaam veranderen?

Ja. Klik op Profiel (bovenaan rechts op elke pagina). Ga naar Accountgegevens en volg de instructies voor het bewerken.

Hoe pas ik mijn profiel aan?

Klik op Profiel (bovenaan rechts op elke pagina). Ga naar Profiel aanpassen en volg de instructies voor het bewerken.

Kan ik mijn profiel verbergen voor andere leden?

Als je langer dan 30 dagen lid bent van DatingBuzz Nederland of als je een lopend abonnement hebt, dan kan je je profiel verbergen. Ga naar de Voorkeuren pagina van je profiel en verander 'zichtbaar' naar 'verborgen'. Je kan dit op ieder moment terug naar 'zichtbaar' veranderen.

Kan mijn profiel bekeken worden door leden van jullie andere dating sites?

Ja. Van zodra je je profiel aanmaakt op èèn van onze diensten, is het ons doel om zoveel mogelijk mensen te vinden die voldoen aan het type persoon dat jij zoekt. Dit betekent dat je naast leden van DatingBuzz Nederland, ook toegang hebt tot profielen van andere zorgvuldig gekozen netwerk diensten en vice versa. Je vindt details van deze diensten op Netwerk Diensten. Denk eraan, ons twee-weg matching systeem helpt al onze leden om geschikte profielen te selecteren, dus hoewel jouw profiel kan gezien worden door andere gebruikers van de vermelde diensten, zullen zij jouw profiel over het algemeen enkel te zien krijgen wanneer jullie beiden een Match zijn voor elkaar.

Hou er rekening mee dat alle emails of correspondentie die je via ons systeem ontvangt, in je profiel inbox zullen verschijnen op de normale manier, ongeacht van welke dienst de afzender lid is. Let wel, om veiligheidsredenen zullen jouw login gegevens enkel werken op de site waar je je oorspronkelijk hebt ingeschreven.

Raadpleeg ons privacy beleid voor meer informatie over hoe we jouw persoonlijke informatie zoals je volledige naam en contactgegevens beschermen.

Hoe verwijder ik mijn profiel?

Ga naar de Accountgegevens-pagina van je profiel en klik op de link 'Profiel verwijderen'. Belangrijk: Deze handeling kan niet worden teruggedraaid en zal al jouw gegevens op de site wissen. Wanneer je een abonnement hebt dat nog niet volledig verlopen is, dan zal ook je krediet verwijderd worden. Het is niet mogelijk dit restant terugbetaald te krijgen of te laten overhevelen naar een eventueel nieuw profiel dat je aanmaakt. Wanneer je het niet zeker weet, dan raden we aan om je profiel te 'verbergen' op de pagina 'Voorkeuren' onder 'Profiel'.

Foto-hulp

Hoe kan ik een foto toevoegen?

Ga naar Mijn foto's en volg de instructies.

Verschijnt mijn foto meteen bij mijn profiel?

Nee. Alle nieuw opgeladen foto's worden eerst nagekeken door ons team. Hetzelfde geldt voor bestaande foto's in je profiel wanneer je je hoofdfoto verandert. Normaal gebeurt deze doorlichting binnen de 24 uur maar soms kan er een kleine wachttijd ontstaan - vooral wanneer het erg druk is op de site, of op zon- of feestdagen wanneer er minder personeel van dienst is.

Zijn er specifieke regels voor het toevoegen van foto's?

Ja. Je foto moet een JPEG-, GIF-, PNG-, BMP, TIFF- of PCX-bestand zijn en mag niet groter dan 8192 kB zijn. Er zit geen limiet op de afmetingen van het bestand. Wij zulen de afmetingen aanpassen wanneer het te groot is. Kijk voor verdere aanwijzingen hier: Foto hulp.

Waarom werd mijn foto verwijderd?

Je foto kan verwijderd worden wanneer hij niet aan onze technische eisen voldoet, wanneer de foto obsceen is, een bekend persoon weergeeft of wanneer er een copyright op de foto rust (bijv. cartoons/comics)

Hoe nodig ik iemand uit om mijn privé-foto's te bekijken?

Open het profiel van de persoon die je wilt uitnodigen en klik op 'Meer' (het '...' -symbool). Selecteer 'Uitnodigen om foto's op uitnodiging te bekijken'.

Zoek-hulp

Zoeken, hoe doe ik dat?

Gebruik de zoekoptie Eenvoudig zoeken om snel en gemakkelijk te zoeken. Je kan meer gedetailleerd zoeken met de optie Uitgebreid Zoeken.

We bieden daarnaast nog vele andere mogelijkheden aan om passende leden te vinden. Ontdek jouw Matches, Fans en leden die jouw profiel bezocht hebben in het onderdeel Connecties of zie wie er nieuw, online of jarig is in het onderdeel Zoeken.

Hoe kan ik een specifiek lid terugvinden?

Heel eenvoudig! Gebruik de Zoeken op gebruikersnaam pagina in het Zoeken-gedeelte, geef de gebruikersnaam op -of een deel ervan- en klik op 'ok'.

Waarom heb ik weinig of geen zoekresultaten?

Waarschijnlijk zijn jouw vereisten tè nauwkeurig. Probeer om iets flexibeler te zijn bij het instellen van jouw criteria; maak bijvoorbeeld de leeftijdscategorie iets ruimer of zoek binnen een grotere straal van je woonplaats. Als je bijvoorbeeld een man van 40-42 jaar zoekt, met blauwe ogen en krulhaar, die vegetariër is en vloeiend Noors spreekt en binnen 5 km van je thuis woont ... dan is de kans groot dat je maar weinig of geen profielen voorgesteld krijgt!

Wat is een 'Match'?

Een 'Match' is een lid van wie het profiel voldoet aan de vereisten die jij hebt opgegeven op de pagina Mijn ideale Match. Ons Match-algoritme werkt in twee richtingen; leden worden dus alleen als een 'Match' voorgesteld wanneer ook jij aan hun vereisten voldoet.

Hoe kan ik mijn Matches verfijnen?

Zorg dat je profiel zo compleet mogelijk is en dat je eigen wensen niet tè algemeen zijn. Als je bijvoorbeeld hebt ingesteld dat jouw ideale partner een vrouw is tussen 18 en 80 jaar, die om het even waar in de wereld woont, dan zal de zoekfunctie niet opleveren wat je écht zoekt. Het is dus vooral een kwestie van de juiste balans te vinden tussen niet te algemeen en niet te specifiek. Je kan trouwens -naast het instellen van je voorkeuren- ook aangeven hoe belangrijk die voorkeur voor jou is.

Hoe kan ik iemand toevoegen aan mijn Favorieten?

Je voegt iemand toe aan je Favorieten door te klikken op het 'hartje'. Je vindt dit icoontje naast het enveloppe-icoontje in je zoekresultaten. Of wanneer je het profiel opent, dan vind je het hart-icoontje onder de profielfoto en gebruikersnaam. Klik nogmaals op hetzelfde icoontje om iemand te verwijderen uit je lijst van Favorieten.

Hoe kan ik zien wanneer iemand voor het laatst online was?

Het is heel nuttig om te weten wanneer iemand zich voor het laatst heeft ingelogd. Als je de site gebruikt op je mobiel of tablet, klik dan op het info-icoontje ('i') - te vinden naast het Favorieten-icoontje in je zoekresultaten, of rechts van het match % wanneer je een profiel opent. Als je de site op je PC gebruikt, dan wordt de laatste inlog datum automatisch weergegeven.

Kan ik een ongewenste Fan of Match verwijderen?

Ja, dat kan. Klik in het overzicht van je Fans of Matches op het kruisje ('X') rechts bovenaan in het voorgestelde profiel.

Hoe voeg ik waarderingen en aanmerkingen toe?

Selecteer de 5 sterren in een ledenprofiel. Er zal zich een pop-up venster openen waarin je een waardering en/of notitie kan maken.

Hoe kan ik aanmerkingen/waarderingen bekijken die ik heb opgeslagen? Hoe kan ik aanmerkingen/waarderingen bekijken die ik heb opgeslagen?

Om de profielen te zien die je gewaardeerd of aangetekend hebt, ga naar Notities of Waarderingen in het onderdeel Connecties.

Hoe moet ik een aanmerking of waardering toevoegen?

Volg dezelfde stappen als bij het waarderen of maken van een aantekening door het selecteren van de 5 sterren in een ledenprofiel. Pas de waardering en/of notitie aan wanneer het pop-up venster zich opent. Om een waardering te verwijderen, selecteer 'Verwijder waardering' en klik op 'Bewaren'.

Contact opnemen met leden

Hoe neem ik contact op met andere leden?

Selecteer het berichten-icoontje (envelop) in je zoekresultaten of in het ledenprofiel. Tik je bericht in en klik op Versturen.

Krijgt de andere persoon mijn gegevens te zien?

Nee. De ontvanger van jouw bericht krijgt alleen je gebruikersnaam te zien, jouw bericht en uitleg over hoe ze kunnen antwoorden. Bekijk ons privacy-beleid voor meer details.

Ik heb een bericht van een andere gebruiker gekregen. Hoe kan ik antwoorden?

Klik op de link in de email die je hebt ontvangen, die brengt jou meteen bij het bericht. Denk eraan, je hebt een abonnement nodig om te kunnen antwoorden - tenzij de verzender van het bericht een Premium abonnement heeft.

Moet ik geabonneerd zijn om berichten te ontvangen?

Nee, ook zonder abonnement zal je berichten ontvangen. Maar om een bericht te kunnen beantwoorden, dien je geabonneerd te zijn - tenzij de verzender van het bericht een Premium abonnement heeft.

Ik ontvang liever geen berichten in mijn eigen inbox. Kunnen jullie daar iets aan doen?

We raden je aan om een gratis email adres aan te maken bij een mailprovider zoals Outlook.com en dit email adres te gebruiken in je profiel. Let wel: er is een nadeel verbonden aan het gebruik van een gratis email account. Sommige providers de-activeren accounts die een tijd lang niet gebruikt worden. In dat geval kunnen emails die andere leden jou gestuurd hebben, verloren gaan. Bovendien kunnen wij jouw profiel verbergen of verwijderen wanneer onze emails meerdere keren niet afgeleverd kunnen worden.

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik geen berichten meer ontvang van een specifieke bezoeker?

Bij het bekijken van een bericht of het profiel van de persoon waarmee je geen contact meer wenst, selecteer de optie 'Hem/Haar blokkeren' in het Meer (...) dropdown menu. Leden die geblokkeerd zijn, kunnen jou geen berichten meer sturen via de site. Je kan de blokkering op ieder moment opheffen.

Hoe weet ik of een verstuurd bericht gelezen werd?

Wanneer het bericht verstuurd is, zie je één vinkje en de tijdstempel. Van zodra het gelezen is, worden twee vinkjes weergegeven.

Hoe kan ik berichten verwijderen van leden met wie ik niet langer contact heb?

Het is niet mogelijk om berichten definitief te verwijderen. Wèl kan je berichten die je niet langer wilt zien archiveren. Je doet dit door te klikken op Meer ('...') en dan de optie Archiveren te kiezen wanneer je een conversatie bekijkt. Of klik op het kruisje dat je rechts van elke conversatie vindt in het overzicht op de pagina Berichten. Gearchiveerde berichten vind je terug door op het tabblad 'Gearchiveerde berichten' te klikken in het onderdeel Berichten. Je kan gearchiveerde berichten terugplaatsen in je 'Recente berichten' door de dezelfde stappen als hierboven te volgen.

Hulp bij het abonneren

Wat kost een abonnement op DatingBuzz Nederland?

We hebben een hele reeks interessante aanbiedingen. Kijk eens op onze abonnements-pagina voor meer info.

Is het veilig om mijn kredietkaart details op de site in te geven?

Ja. Betalingen met kredietkaart worden verwerkt door onze betaalpartner WorldPay. WorldPay is wereldwijd een van de grootste en meest gerespecteerde verwerkers van betalingen per kredietkaart. Al jouw kaartgegevens worden gecodeerd voor maximale beveiliging tijdens de overdracht via het internet. Bovendien bewaren wij geen gegevens van jouw kredietkaart op onze site.

Wat krijg ik te zien op mijn creditcard-uittreksel?

Tijdens de initiële autorisatie zal de transactie in je account verschijnen als DATING LAB LIMITED. (Dating Lab is de naam van het bedrijf dat deze site beheert). Zodra de transactie is afgehandeld (meestal na een dag of twee), zal de uiteindelijke beschrijving veranderen in een aankoop bij DATINGBUZZ NL.

Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?

Ja, wanneer je een abonnement neemt met een credit-card of een debit-card dan zal die opnieuw gefactureerd worden op het einde van je eerste abonnementsperiode. Wanneer je echter een andere betaalmethode gebruikt, of je de automatische vernieuwingsovereenkomst annuleert voordat het abonnement afloopt, of voor iemand een cadeau-abonnement koopt, dan zul je niet opnieuw gefactureerd worden. Je kunt je overeenkomst voor automatische vernieuwing van je abonnement makkelijk annuleren door naar de Abonneren pagina te gaan. Voor meer info over automatische annulering klik je hier.

Ik heb nog niet alle krediet van mijn abonnement gebruikt, maar ik wil wel mijn profiel verwijderen. Krijg ik het restant terugbetaald?

Nee. Ongebruikte kredieten worden niet terugbetaald. Het verwijderen van je profiel resulteert in het kwijtraken van alle eventuele kredieten.

Blijft mijn profiel zichtbaar wanneer mijn abonnement verlopen is?

Ja. Je zult wel weer een nieuw abonnement moeten nemen wanneer je in de toekomst weer contact met anderen wilt opnemen.

Waarom word ik gevraagd om mijn kaartdetails na te kijken?

Je kan gevraagd worden naar bijkomende authenticatie door middel van 'MasterCard SecureCode' of 'Verified by Visa', afhankelijk van je kaart type. Deze systemen werden opgezet door de kaart-uitgevers en de banken, als extra bescherming tegen oplichting. Bij sommige banken is dit nu ook verplicht voor alle online transacties bij handelaren, zoals wij, die het systeem van SecureCode / Verified by Visa onderschrijven.

Wat is het verschil tussen een standaard en een premium abonnement?

Met een standaard abonnement dient iedereen waarmee jij contact opneemt, zelf een abonnement te hebben om te kunnen antwoorden. Met een premium abonnement daarentegen, kan iedereen jouw berichten gratis beantwoorden, dus ook als ze zelf niet geabonneerd zijn.

Veiligheid en Privacy Help

Kan ik automatisch contact voorkomen van leden die niet voldoen aan één of meerdere van mijn absolute vereisten?

Ja. Klik op 'Profiel' en dan op 'Voorkeuren'. Update het onderdeel Mensen die bij jou passen door 'Nee' te selecteren bij 'Leden die niet voldoen aan één of meerdere van mijn absolute vereisten mogen mij berichten sturen en/of mijn profiel markeren als Favoriet'. Leden die niet voldoen aan jouw absolute vereisten kunnen dan geen contact met jou opnemen of jou toevoegen als Favoriet. Profielbezichtigingen van deze leden zullen ook niet getoond worden op jouw pagina Profielbezichtigingen. Deze regel geldt niet wanneer je zelf contact opneemt met een lid die niet voldoet aan jouw absolute vereisten, of hen toevoegt als Favoriet.

Maar denk eraan, dit werkt alleen wanneer je 'absolute vereiste' hebt geselecteerd bij de criteria die jij belangrijk vindt op de pagina Mijn ideale Match.

Hoe kan ik iemand blokkeren?

Klik in zijn/haar profiel op de knop Meer (...) en kies de optie Hem/Haar Blokkeren. Geblokkeerde leden kunnen jouw volledig profiel niet zien en kunnen geen contact met jou opnemen.

Hoe kan ik iemand melden?

Als het gedrag van een ander lid jou zorgen baart of wanneer iemand ronduit beledigend is, breng dan het Support Team op de hoogte door te klikken op 'Misbruik melden' in het dropdown menu onder 'Meer (...)'. Alle klachten worden strikt vertrouwelijk behandeld en kunnen leiden tot onder meer opschorting of verwijdering van het profiel.

Verificatie hulp

Wanneer zou ik mijn mobiel nummer verifiëren?

We willen een veilig en beveiligd dating platform aanbieden. Het helpt bij het opbouwen van vertrouwen, wanneer je weet dat je communiceert met iemand die zijn/haar mobiel nummer heeft laten verifiëren.

Hoe verifieer ik mijn mobiel nummer?

Klik op 'Verifieren' op de pagina Accountgegevens in je profiel en volg de simpele aanwijzigingen. We zullen jou een sms-bericht sturen met een 6-cijferige verificatiecode om in te geven in het voorziene veld.

Is mobiele verificatie gratis?

We rekenen niets aan voor verificatie. Als jouw mobiele provider kosten aanrekent voor het ontvangen van sms-berichten, dan kan er een kost van toepassing zijn.

Ik heb geen sms-bericht ontvangen. Wat kan ik doen?

Wanneer je verschillende keren een sms-bericht hebt aangevraagd maar nog steeds geen verificatie code hebt ontvangen, kan je het volgende proberen:

  • Zorg ervoor dat je je bevindt op een plaats met een sterke netwerkverbinding.
  • Kijk na of jouw mobiel toestel sms-berichten kan ontvangen.
  • Wacht een paar minuten. Het bezorgen van sms-berichten kan vertraging oplopen in dichtbevolkte gebieden wanneer de infrastructuur van het mobiele netwerk niet goed wordt onderhouden.
  • Overweeg om jouw mobiel nummer op een andere dag te verifiëren - het kan zijn dat jouw mobiel network transmissie problemen ondervindt

DatingBuzz Nederland App

Heeft DatingBuzz Nederland een app beschikbaar?

Ja, onze app heet TDL Connect en is momenteel beschikbaar voor iOS op de App Store en voor Android op Google Play. Download is GRATIS.

Waarom heet de app TDL Connect en niet DatingBuzz Nederland?

DatingBuzz Nederland is een van de vele sites beheerd door Dating Lab Limited. Dating Lab heeft èèn app ontwikkeld, TDL Connect, voor alle gebruikers van haar websites. Wanneer je de TDL Connect app download, dan zal je aanvankelijk het TDL Connect logo zien. Van zodra je je hebt ingelogd met je gebruikersnaam en wachtwoord, krijg je de gewoonlijke DatingBuzz Nederland branding en logo te zien.

Waarom de app gebruiken in plaats van de site op mijn mobiele web browser?

Met de app word je onmiddellijk op de hoogte gebracht wanneer iemand jou een bericht stuurt of interesse toont in jouw profiel. Je loopt nooit meer een nieuw bericht of nieuwe Fan mis.

Hoe kan ik inloggen met mijn Facebook account?

Je kan jammergenoeg niet inloggen op de app met je Facebook account. Om je in te loggen op de app, log je eerst in via het web zoals gewoonlijk en klik op Profiel en dan Accountgegevens om een nieuw wachtwoord in te stellen. Van zodra je een nieuw wachtwoord hebt ingesteld, kan je je inloggen op de app met je gebruikersnaam en nieuw wachtwoord.

Hoe beheer ik mijn notificatie voorkeuren?

Log je in op de app en ga naar de pagina Voorkeuren waar je je notificaties kan beheren.

Hoe kan ik de automatisch verlenging van mijn abonnement annuleren op Android/Google Play?

De volgende instructies zijn voor abonnementen aangekocht met een Google Play app account.

Vanop je Android toestel:
  1. Open de Google Play Store.
  2. Klik Menu > Account > Abonnementen
  3. Selecteer TDL Connect.
  4. Klik Cancel.

Vanop je computer:

  1. Ga naar play.google.com/store/account (log je in indien nodig)
  2. Selecteer TDL Connect.
  3. Klik Cancel Subscription.

Opgelet: Een app verwijderen betekent niet dat jouw abonnement automatisch wordt stopgezet. Je moet de verlengingsovereenkomst annuleren om jouw abonnement stop te zetten. Als je de app verwijdert zonder jouw abonnement te annuleren, dan zal je nog steeds gefactureerd worden.

Hoe annuleer ik de automatische verlenging van mijn abonnement in de App Store?

De volgende instructies zijn voor abonnementen aangekocht met een iTunes app account

Vanop je iOS toestel:
  1. Op de Home pagina, klik Settings.
  2. Klik iTunes & App Store.
  3. Klik bovenaan het scherm op jouw Apple ID.
  4. Klik View Apple ID (log je in indien nodig)
  5. In het onderdeel Subscriptions, klik Manage.
  6. Klik TDL Connect.
  7. Schakel de automatische verlenging uit om jouw abonnement te annuleren.
  8. Vanop je computer:

    1. Open iTunes (je zal gevraagd worden om je in te loggen)
    2. Ga naar Account > View My Account. Je zal naar je wachtwoord gevraagd worden.
    3. In het onderdeel Settings, klik Manage, rechts van Subscriptions.
    4. Kies TDL Connect.
    5. Schakel de automatische verlenging uit om jouw abonnement te annuleren.

    Opgelet: Een app verwijderen betekent niet dat jouw abonnement automatisch wordt stopgezet. Je moet de verlengingsovereenkomst annuleren om jouw abonnement stop te zetten. Als je de app verwijdert zonder jouw abonnement te annuleren, dan zal je nog steeds gefactureerd worden.